TORSDAG

Idag på Skogslotten så red vi dressyr och jag fick rida Filippa. Hon är superrolig att rida och har en jättefin form! Men idag var hon väääldigt stel i vänstersidan men i slutet så fick jag nästan igenom den. Hon var riktigt fin stundtals i trav och galopp och jag älskar den känslan! Eller ja, hon var fin nästan hela tiden rättare sagt. Vi red i över en timme också. Hade lite jobbigt att gå efter det, haha! Jag tränade cirkelträning igår så hade redan träningsvärk i benen innan... Ikväll red jag ett dressyrpass på Fargo också i nästan en timme och idag tog han till några av sina finaste steg och satan vad jobbigt det blir då! När han redan i traven rör sig så himla mycket så man knappt kan rida lätt för man studsar typ av och så är han så vinglig och sen då när han går över till ännu mer riktigt fina dressyrsteg så blir det lite svårt att hålla sig kvar, haha. Men han var ganska fin hela passet och vi avslutade med en galopp. 
Feeri har vilat denna vecka, jag har ryktat henne. Jag tänkte göra nåt med henne i helgen igen. 
 
Jag blev så himla irriterad idag också. Dagen började bra och allt var bra på Skogslotten. Men sen när jag var på väg hem så började jag bli på dåligt humör och sen hände bara fler och fler saker som gjorde mig på ännu sämre humör :( Ska väl sova snart också för min APL börjar 7 imorgon. Sen är det helg!! Dock lär den bara bestå av tråkiga saker så som att plugga... Men vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback