HOPPTRÄNING

Ikväll var det hoppträning med Feeri. Vi hoppade senast i söndags men ändå var hon såå taggad. Hon liksom travar på som ett litet ånglok och trixar med lite saker samtidigt. Men hon hoppar ju bra iaf. Det är lite jobbigt när hon ibland några meter innan hindret drar ned huvudet och skakar på det för det blir lite vingligt då, haha. Ändå har hon stenkoll på hindret och hoppar luftigt och fint. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om dagens träning, det kändes lite sådär. Kommer nog inte hoppträna mer i grupp på ett tag iaf av olika anledningar. Om jag ska hoppträna så får det bli privat. Jag kommer säkert ladda upp video på vfm när jag orkar så lägger upp den här sen.
 
Imorgon är det morgonfodring och utsläpp i stallet som gäller så ska snart lägga mig. Ska kolla lite på Chicago Fire först..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback