LÖRDAG

Den här dagen har gått lite segt. Såklart så landade jag ju på min stackars vänsterarm igår, jag landar alltid på samma sida... Så har ett blåmärke på den armen och blåmärke och ont i en hand, sträckt ena sidan av halsen så har svårt att vrida huvudet och är öm på ena sidan av huvudet också.. Så det känns bra! Haft ont i magen mer eller mindre hela dagen också... Men jag har iaf tömkört Feeri och det såg inte ut att va något konstigt. Gått en promenad med hundarna på 1 h 20 min och övningskört lite också. Red även Fargo i ca 5 min för att känna lite på honom efter mamma ridit. Vi ska åka på pay n ride med honom imorgon så det ska bli spännande att se hur det går! Tråkigt bara att han inte är i så bra form som han har varit tidigare och idag kändes han väldigt stel. Men vi får se hur det går imorgon.
 
Nu ska jag väl gå och lägga mig för det blir en tidig morgon imorgon. Vet inte vad jag ska göra med Feeri nu heller... Får väl sova på saken. Imorgon är det stallmöte senare på em också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback