bad life.

Fyfan. Jag förstår inte varför allt går så dåligt? Och jag förstår inte hur jag alltid lyckas förstöra relationer. Det är alltid mitt fel och jag blir så otroligt irriterad och arg på mig själv men ändå fortsätter jag att göra samma misstag om och om igen? Hur lyckas man ens? Jag vet inte hur jag ska kunna fixa något heller. Det är ju något fel på mig som gör att det alltid slutar likadant. Känner mig så jävla ensam men det är väl lika bra att det är så för jag förstör ju ändå alla relationer. Vill bara ligga i min säng i mitt rum ett tag och inte gå ut...Ett misslyckande är vad jag är.
 
Bildresultat för depression quotes
Bildresultat för depression quotesBildresultat för depression quotesBildresultat för depression quotesBildresultat för depression quotesBildresultat för depression quotesBildresultat för depression quotesBildresultat för depression tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback