KÄNSLAN EFTER STUDENTEN...

Jag är verkligen inte bra på att blogga längre. Fast det är nästan ingen som läser iaf så det gör inte så mycket haha. Min hjärna har gått på högvarv i 2,5 vecka nu så vet inte om det här inlägget kommer att bli så mycket bättre. Det har ju varit studentvecka, student och sen har jag varit i London, kom hem sent igår kväll. Studentveckan var i vilket fall såå rolig och det var nog den bästa veckan i mitt liv som jag verkligen vill göra om. Helt underbart var det. Studentdagen var en konstig dag, man var glad, förväntansfull, trött och ledsen. Men det gick ju bra tillslut och det var väldigt kul på kvällen när vi gick ut. Det blev inte mycket sömn under den veckan... 
 
Sen var jag och Matilda i London mån-ons. Det var lite läskigt att flyga då jag inte brukar göra det men det gick bra. När vi väl va där så va det kul! Vi kollade på Big Ben, gick i Hyde Park, kollade på Mamma Mia musikal och shoppade såklart. Jag handlade på Victoria's secret för 2300 kr... Sen köpte jag lite från några andra affärer också. Jag är ju verkligen inte någon shopping-människa men ibland får man väl lyxa till det lite och jag är väldigt nöjd med mina köp! Dock vet jag inte när jag ska använda de nya kläderna eftersom jag inte går i skolan längre... Sjukt konstigt. Känns faktiskt tråkigt att inte ha en klass och skolrutiner längre. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv just nu. Har inte direkt några framtidsplaner eller rutiner vilket jag vill ha. Allting känns bara väldigt konstigt och jag känner mig lite vilse. Förhoppningsvis är det fler studenter som känner så. Men idag har jag iaf provjobbat och ska göra det största delen av dagen imorgon också. Sen ska det bli så skönt med helg och va helt ledig så jag kan börja smälta saker och ting, allt har bara gått så fort senaste tiden. 
 
Känner mig inte super glad just nu då båda hästarna är dåliga för tillfället. Feeri är tyvärr ofräsch höger fram av okänd anledning så hon vilar. Fargo har opererat ögat så det är förhoppningsvis bättre men idag fick han diagnos på en annan sjukdom, cushings. Som han måste äta medicin för resten av sitt liv tillsammans med ögonmedicinen antagligen så det känns inte kul... Jag tycker synd om Fargo som får så mycket skit. Vet inte heller om Feeri kommer bli helt bra igen så hoppet är inte på topp. 
 
Men man är ju van att livet inte går så bra så det finns inte så mycket att göra för tillfället. Allt är väldigt oklart. Nåt jag vet är iaf att jag tänker kolla på en film nu och sen sova :-)
 
Finaste vännerna som jag saknar så mycket efter bara en vecka ifrån varandra ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback