BRA TISDAG

Tänkte mest bara kika in här en snabbis. Är helt färdig med alla skoluppgifter så nu är det bara roliga saker kvar! Men först är jag ledig i 5 dagar vilket känns skönt!! Lämnade in de sista uppgifterna idag. Ikväll sprang jag en runda också så idag kan man somna med ett gott samvete! Det går bra med Feeri, vi kör på lite soft bara. Uteritter, barbacka, lite jobb och promenader vilket hon verkar alldeles nöjd med. Snart är det mösspåtagning och roliga studentgrejer... Så taggad fast ändå inte, tråkigt att lämna klassen sen :( Jag ska utomlands snart också! Vet inte vart för det är en överraskning men jag vet att det är i slutet av juni... Så det ser jag fram emot efter studenten.
 
Nu ska jag kolla film och sen sova. Lyx med sovmorgon imorgon!
 
Bilden tog jag efter att jag hade sprungit förut så därför jag är svettig ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback