UPDATE

Long time no see hörrni! Jag har verkligen blivit usel på att uppdatera här. Ber om ursäkt för det!  
 
Men jag kör en liten kort update nu. Båda hästarna tog de lugnt ca 1-2 veckor nyligen pga att Fargo antagligen hade sträckt sig efter att ha rejsat (stav?) i hagen och Feeri antagligen fått en smäll på ett ben. Men nu är dem igång igen och de ser fräscha ut! Igår red jag först Feeri på stora utebanan i skritt och trav och hon var superduktig och sen red jag även Fargo en kortis i alla gångarter och han var också så himla duktig! (Finns film på min youtube när jag galopperar Fargo om ni vill se!) Det var även första gången jag red honom utomhus i nya stallet och första gången på utebanan. Så jag var verkligen så nöjd med båda hästarna igår! Och Fargo börjar bli så stark nu för han kan fatta galopp från skritt och galoppera i förvänd galopp :O Många timmar på töm med övergångar, det lönar sig! 
 
Idag är planen att jag ska hoppa Feeri lite på utebanan. Jag har börjat träna lite mer bommar/hoppning nu för vi ska eventuellt åka på pay n jump i slutet av maj! Sen får vi se om jag antingen rider Fargo idag också eller om han tömkörs. 
 
Den här veckan har jag iaf jobbat 5 dagar och nu i helgen så har vi stallet, alltså alla pass så det blir inte så mycket ledigt, men men. Imorgon är det jobb igen! Men på onsdag blir det iaf lite ledigt då jag ska på konsert i Stockholm och se Enrique Iglesias vilket ska bli så sjukt kul! Har velat att han ska komma till Sverige i flera år och nu kommer han äntligen!! Sen om ca 2,5 vecka så ska jag på Shawn Mendes konsert i Stockholm vilket också ska bli jättekul! Så det händer iaf några roliga saker i maj :) 
 
Ni får lite bilder så länge!
 
Glöm inte att ha koll på min youtube där jag lägger ut klipp på hästarna och även stallvloggar!

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Åh så roligt att gå på konserter! :D

2017-04-30 | 10:54:38
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback