STALLHELG

Nu var det dags att skriva ett vanligt vardagsinlägg igen! Vet inte hur längesen det var som jag gjorde det senast. Det måste ha varit flera månader sen? Men jag har inte tyckt att det har varit nödvändigt att skriva sådana inlägg eftersom jag aldrig direkt gör något så det blir ju inte direkt så intressant läsning då ;)
 
I vilket fall så är det lördag idag och helg alltså. Den här helgen har vi stallet hela helgen så imorse var vi och släppte ut hästarna. Och nu har jag ätit frukost och tagit det lugnt en stund. Jag är lite seg då jag endast sov 1 timme inatt. Om en stund ska vi gå en promenad med hundarna och sen ska vi göra ett ärende innan vi åker tillbaka till stallet. Borde komma hem från stallet innan kl 17 sen och då tänkte jag träna innan vi ska äta tacos! Sen ska vi åka och kvällsfodra hästarna och sen tänkte jag väl halvkolla på melodifestivalen antar jag och sen sova tidigt. 
 
Ungefär samma plan för imorgon. I helgen får Feeri promeneras/ridas ut och sen vila på måndag. Så får vi se vad vi hittar på under nästa vecka.. Det enda jag har inplanerat för nästa vecka är ett möte på tisdag och bio på helgen, annars så är det bara stallet som vanligt. 
 
Hade inte så mycket mer än så att berätta för den här gången. Ha det bra så hörs vi!
 
Vi löshoppade Fargo för några dagar sedan!
Förra helgen red jag ut barbacka på Feeri i alla gångarter! Galet va? Och jag lyckades hålla mig kvar på ryggen:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback