YOUTUBE

Som vanligt så får jag alltid lite "feeling" för att blogga på natten. Jag vet inte vad det är men jag antar att jag tänker mer på natten? En gång nattuggla, alltid en nattuggla ;-)
 
Jag hade verkligen inget intressant att skriva men jag känner mig lite uttråkad så. Det har inte hänt något intressant i mitt liv sedan jag skrev ett inlägg senast så ni kan hålla er lugna. I vilket fall, det jag ville komma till var att jag ju har en youtube kanal. Eller rättare sagt så har jag två eller tre stycken... Ni vet när man gör en kanal, lägger ut en video och sen glömmer bort lösenordet? Det var det jag gjorde en eller två gånger... Men nu har jag iaf EN kanal som jag använder, den som det finns flest videos på. Jag tycker ju att det är kul att göra videos och redigera men än så länge så har jag ju bara gjort hästvideos. Beror också på att jag inte känner mig så säker framför kameran men nu känner jag mest att om jag vill göra videos så tänker jag göra det ändå! 
 
Tycker det är kul att titta på andras videos och jag har blivit inspirerad till att börja göra egna! Det är säkert inte så kul att kolla på mig men det struntar jag i. Man behöver ju inte titta om man inte vill :-) Jag har ju ändå inget bättre för mig så jag tänkte i vilket fall börja göra lite VLOGGAR då som det kallas! Ska bara rensa mobilen lite först så jag har utrymme för att spela in och så. Men det ska bli kul iaf! 
 
Ni som tycker det är intressant får gärna kommentera önskemål på videos (även fast jag har några uttänkta själv som jag vill göra) och ställa frågor så kan jag svara på dem i en video! Det är helt ok att vara anonym och kommentera om man vill, bara man inte är elak! 
 
TB
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback